Projekt szkoleniowy z zakresu Negocjacji Handlowych oraz Reklamacji obsługi sprzedaży

Projekt

Centrum Innowacji ProLearning stworzyło dla X- Kom projekt szkoleniowy obejmujący Negocjacji Handlowych oraz Reklamacji obsługi sprzedaży. Projekt obejmował pakiet szkoleń z dwóch wybranych zagadnień:  Sztuka udanych negocjacji obsługa reklamacji i sytuacji konfliktowych

Firma

Ogólnopolska  sieć sklepów od 2002 roku specjalizuje się w sprzedaży komputerów stacjonarnych, notebooków, oprogramowania oraz innych produktów najbardziej renomowanych producentów sprzętu elektronicznego. Sieć salonów firmowych w Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Tarnowskich Górach, Warszawie i Wrocławiu.

Potrzeba

Firma prężnie i systematycznie rozbudowując swoją działalność na pierwszym miejscu stawia : niepodważalny priorytet, jakim satysfakcja Klienta z dokonanych zakupów.

Kiedy w 2002 roku otworzyła swój pierwszy stacjonarny salon komputerowy, szybko zaczęły docierać sygnały, że od konkurencji odróżnia firmę podstawowa sprawa: zdecydowanie wyższa jakość obsługi.. Efekt? Firma  należy dziś najlepiej ocenianych polskich sklepów internetowych.  Firma nigdy nie  zaprzestała w dążeniu do poprawy jakości obsługi Klienta- stad decyzja o przeszkoleniu nowych oraz stałych pracowników firmy.

Cel

Projekt szkoleniowy z zakresu Negocjacji Handlowych oraz Reklamacji obsługi sprzedaży. Na podstawie analizy przed szkoleniowej zdiagnozowane zostały  potrzeby uczestników. Dostosowano tematykę szkolenia do kultury organizacyjnej firmy oraz  zagwarantowano, że szkolenie będzie spójne z misją i celami firmy.

Efekt

Szkolenia przyniosły mi większą świadomość tego co się dzieje i jak kto działa. Jestem w stanie przewidzieć dokładniej co przeciwnik chce osiągnąć jak i samemu działać bardziej świadomie. Dodatkowo u moich mniej doświadczonych podwładnych widzę sporą różnicę w negocjacjach i sposobie prowadzenia biznesu. Zmienili podejście do pewnych kwestii co przełożyło się na wyniki sprzedażowe.

Menedżer firmy

Customer reviews

"”PRKIK recommends Centrum Innowacji ProLearning as a professional business partner. The training centre organized IT courses in which our employees participated. The course MS 6425-…"

Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A.

więcej

"„An employee of Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu participated in MS6425 nad MS6419 courses. We have a basis to recommend Centrum Innowacji ProLearning as a…"

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

więcej

"Lower Silesia Social Policy Center confirms that CI ProLearning has carried out complex training service together with training materials organization in the scope of the training „Principles of first aid for…"

Lower Silesia Social Policy Center

więcej

Please fill in the form below in order to sign up for chosen exams.

Code * Name * Date * Time Option
+

Your information

- See terms and conditions
×